Nors tarpasmeninė komunikacija lieka į pacientą orientuotos priežiūros pagrindas, per pastaruosius tris dešimtmečius, po to, kai publikavome pirmą leidimą, atsirado naujų komunikacijos metodų. Socialinė žiniasklaida ir elektroninė komunikacija tapo svarbiomis komunikacijos tarp pacientų ir jų sveikatos priežiūros paslaugų teikėjų priemonėmis. Nors atsirado naujų komunikacijos metodų, bet šiame leidime aprašyti komunikacijos principai liko tokie patys kaip pirmame leidime.
Be geros komunikacijo…
Nors tarpasmeninė komunikacija lieka į pacientą orientuotos priežiūros pagrindas, per pastaruosius tris dešimtmečius, po to, kai publikavome pirmą leidimą, atsirado naujų komunikacijos metodų. Socialinė žiniasklaida ir elektroninė komunikacija tapo svarbiomis komunikacijos tarp pacientų ir jų sveikatos priežiūros paslaugų teikėjų priemonėmis. Nors atsirado naujų komunikacijos metodų, bet šiame leidime aprašyti komunikacijos principai liko tokie patys kaip pirmame leidime.
Be geros komunikacijos neįmanoma pasiekti pageidaujamų pacientų išeičių. Neaiškios žinutės tarp vaistinės personalo ir kitų sveikatos priežiūros paslaugų teikėjų sukelia medikamentinės terapijos kontrolės klaidų. Nesėkminga vaistinės darbuotojų ir pacientų komunikacija skatina nesaugų vaistų vartojimą. Vaistininkų pareiga – užtikrinti, kad pacientas suprastų, kokius vaistus vartoja. Vaistininkai ir jų darbuotojai turi pripažinti tarpasmeninės komunikacijos, kaip esminis elemento kuriant pasitikėjimą tarp pacientų ir farmacininkų bendruomenės, svarbą.
Iš pirmo žvilgsnio tarpasmeninė komunikacija dažnai atrodo paprastas procesas; tačiau, kaip atskleidžiama šiame vadovėlyje „Komunikacijos įgūdžiai farmacijos praktikoje“, tarpasmeninių įgūdžių ugdymas yra sudėtingas procesas, reikalaujantis juos tobulinti ir praktikuoti visą gyvenimą.
EXTRA 10 % nuolaida su kodu: IMU10
Pristatysime iki Kalėdų!
25,91 €
28,79 €
Akcija baigiasi už 1d.20:31:09
Nuolaidos kodas galioja perkant nuo 10 €. Nuolaidos nesumuojamos.
Prisijunkite ir už šią prekę gausite 0,29 Knygų Eurų!?
Nors tarpasmeninė komunikacija lieka į pacientą orientuotos priežiūros pagrindas, per pastaruosius tris dešimtmečius, po to, kai publikavome pirmą leidimą, atsirado naujų komunikacijos metodų. Socialinė žiniasklaida ir elektroninė komunikacija tapo svarbiomis komunikacijos tarp pacientų ir jų sveikatos priežiūros paslaugų teikėjų priemonėmis. Nors atsirado naujų komunikacijos metodų, bet šiame leidime aprašyti komunikacijos principai liko tokie patys kaip pirmame leidime.
Be geros komunikacijos neįmanoma pasiekti pageidaujamų pacientų išeičių. Neaiškios žinutės tarp vaistinės personalo ir kitų sveikatos priežiūros paslaugų teikėjų sukelia medikamentinės terapijos kontrolės klaidų. Nesėkminga vaistinės darbuotojų ir pacientų komunikacija skatina nesaugų vaistų vartojimą. Vaistininkų pareiga – užtikrinti, kad pacientas suprastų, kokius vaistus vartoja. Vaistininkai ir jų darbuotojai turi pripažinti tarpasmeninės komunikacijos, kaip esminis elemento kuriant pasitikėjimą tarp pacientų ir farmacininkų bendruomenės, svarbą.
Iš pirmo žvilgsnio tarpasmeninė komunikacija dažnai atrodo paprastas procesas; tačiau, kaip atskleidžiama šiame vadovėlyje „Komunikacijos įgūdžiai farmacijos praktikoje“, tarpasmeninių įgūdžių ugdymas yra sudėtingas procesas, reikalaujantis juos tobulinti ir praktikuoti visą gyvenimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Kainos garantija
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
Elektroninė knyga
22,39 €
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Atsiliepimai